Parduotuvės taisyklės

Parduotuvės taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Internetinė parduotuvė, veikianti adresu www.3mk.lt (toliau – Parduotuvė), yra 3mk Protection sp. z o.o. nuosavybė, kurios buveinė: ul. Krotoszyńska 35, pastatas B-02, patalpa 4a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Lenkija, PVM kodas (NIP) 6222833086, REGON 38761215700000, įregistruota Nacionaliniame teismų registre (KRS) numeriu 0000869762, kurį tvarko Poznanės apygardos teismo IX ekonominis skyrius. Įstatinis kapitalas: 100 000 PLN. Kontaktiniai duomenys: tel. +48 728 365 365, pranešimai per formuliarą.

 

1.2. Šios Taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Parduotuvės naudojimosi sąlygas, ypač Pardavėjo ir Kliento teises bei pareigas, užsakymų pateikimo, pirkimo–pardavimo sutarčių sudarymo, vykdymo ir nutraukimo taisykles, taip pat pretenzijų nagrinėjimo ir asmens duomenų apsaugos principus. Taisyklės taip pat reglamentuoja elektroninių paslaugų teikimo sąlygas.

 

1.3. Klientai bet kuriuo metu gali nemokamai susipažinti su Taisyklėmis Parduotuvės svetainėje www.3mk.pl, taip pat atsisiųsti ir išsaugoti Taisyklių turinį elektronine forma (PDF formatu) arba jas atsispausdinti. Taisyklės taip pat pateikiamos Klientui užsakymo pateikimo metu.

 

1.4. Taisyklės taikomos tiek vartotojams, tiek verslo subjektams, besinaudojantiems Parduotuve, išskyrus 7 ir 8 punktus, kurie skirti tik vartotojams, taip pat tas Taisyklių dalis, kurios aiškiai nurodo, kad taikomos vartotojams.

 

1.5. Klientai gali bendrauti su Pardavėju el. paštu, telefonu arba raštu (kontaktiniai duomenys pateikti 1.1 punkte), tačiau užsakymai pateikiami tik naudojantis užsakymo forma pagal 3 punkte nustatytą tvarką.

 

1.6. Pardavėjas paskyrė elektroninį kontaktinį punktą, skirtą ryšiui su skaitmeninių paslaugų koordinatoriais, ES valstybių institucijomis, Europos Komisija, Skaitmeninių paslaugų taryba ir paslaugų gavėjais: www.3mk.lt/pranesti-apie-klaida-arba-netinkama-turini.

 

1.7. Visi skelbimai, reklamos, kainoraščiai ir kita informacija, pateikta svetainėje www.3mk.pl, susijusi su ten pateiktais produktais, nėra laikomi pasiūlymu pagal Lenkijos civilinio kodekso nuostatas, o tik kvietimu sudaryti sutartį, kaip apibrėžta minėto kodekso 71 straipsnyje.

2. Elektroniniu būdu teikiamos paslaugos

2.1. Pardavėjas elektroniniu būdu teikia paslaugas, leidžiančias Klientams susikurti vartotojo paskyrą Parduotuvės interneto svetainėje ir naudotis užsakymo forma, esančia svetainėje. Be to, Pardavėjas teikia naujienlaiškio (Newsletter) paslaugą Klientams, kurie išreiškė norą jį gauti.

 

2.2. Vartotojo paskyros paslauga leidžia Klientams naudotis Parduotuvės ištekliais prisijungus prie sistemos. Norint sukurti paskyrą, reikia užpildyti ir pateikti registracijos formą, kurioje nurodoma: el. pašto adresas ir slaptažodis. Klientas bet kada, be priežasties ir be jokių mokesčių, gali ištrinti savo paskyrą, pateikdamas Pardavėjui prašymą raštu arba el. paštu, naudodamasis 1.1 punkte nurodytais kontaktiniais duomenimis.

 

2.3. Užsakymo formos paslauga leidžia Klientams pateikti užsakymus (valios pareiškimus) dėl Pardavėjo siūlomų prekių per Parduotuvės interneto svetainę pagal 3 punkte nustatytą tvarką. Paslauga yra nemokama ir vienkartinė. Ji baigiama iškart po užsakymo pateikimo.

 

2.4. Naujienlaiškio paslauga apima elektroninių biuletenių siuntimą Klientams, kurie anksčiau davė tam sutikimą. Šiuose biuleteniuose pateikiama informacija, pvz., apie produktus ir naujienas. Naujienlaiškio paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas bet kada, be priežasties ir be mokesčių, gali atšaukti sutikimą gauti naujienlaiškį, paspausdamas nuorodą, esančią gautoje el. žinutėje, arba pateikdamas Pardavėjui atitinkamą prašymą raštu arba el. paštu, naudodamasis 1.1 punkte nurodytais kontaktais.

 

2.5. Norint naudotis paslaugomis, būtinas kompiuteris arba kitas multimedijos įrenginys su prieiga prie interneto ir operacine sistema, leidžiančia paleisti interneto naršyklę (pvz., Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera) su rekomenduojama ekrano raiška 1024x768 pikselių ar didesne bei įjungta „Javascript“ funkcija, taip pat aktyvi el. pašto paskyra.

 

2.6. Pardavėjas informuoja, kad pagrindinės rizikos, susijusios su elektroniniu būdu teikiamų paslaugų naudojimu internetu, yra: kompiuteriniai virusai, Trojos arkliai, šlamštas (nepageidaujamos elektroninės žinutės, siunčiamos daugeliui gavėjų vienu metu) ir trečiųjų šalių įsilaužimai (vadinamieji „hakeriai“). Kiekvieno interneto vartotojo interesais yra įdiegti legalią ir atnaujintą programinę įrangą, apsaugančią jo įrenginį nuo minėtų grėsmių.

 

2.7. Skundus, susijusius su elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis, galima pateikti raštu arba el. paštu, naudojantis 1.1 punkte nurodytais kontaktiniais duomenimis. Pardavėjas nagrinės skundus per 14 dienų terminą.

3. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo procedūra

3.1. Parduotuvė priima Klientų užsakymus per interneto svetainę: www.3mk.lt, el. paštu arba telefonu. Užsakymai gali būti pateikiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Kliento pateiktas užsakymas Parduotuvėje laikomas pasiūlymu sudaryti prekių pirkimo–pardavimo sutartį, kaip apibrėžta Lenkijos civilinio kodekso 66 § 1 straipsnyje.

 

3.2. Užsakymo pateikimas reiškia, kad Klientas interneto svetainėje www.3mk.pl pasirenka produktų rūšį ir kiekį, spusteli mygtuką „Pridėti į krepšelį“, užpildo užsakymo formą, pasirenka mokėjimo ir pristatymo būdą, o galiausiai patvirtina ir išsiunčia užsakymą spustelėdamas piktogramą „Perku ir moku“. Pardavėjas informuoja, kad užsakymai, pateikti per Parduotuvę, sukelia pareigą sumokėti.

 

3.3. Būtina užsakymo procedūros dalis yra tai, kad Klientas susipažintų su Taisyklėmis ir jas priimtų, pažymėdamas atitinkamą laukelį prieš užbaigdamas užsakymą. Nesutikimas su Taisyklėmis užsakymo metu neleidžia pasinaudoti galimybe įsigyti prekes per Parduotuvę ir reikalauja, kad sandorio sąlygos būtų suderintos kitu būdu.

 

3.4. Pateikus tinkamai užpildytą užsakymo formą, Parduotuvė nedelsdama patvirtina užsakymo gavimą, išsiųsdama Klientui atitinkamą el. laišką nurodytu adresu. Gavus šį el. laišką, tarp Kliento ir Pardavėjo sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis. Šis el. laiškas kartu patvirtina, kad sutartis buvo sudaryta nuotoliniu būdu.

 

3.5. Per Parduotuvę sudaromos sutartys yra sudaromos lenkų kalba.

 

3.6. Registruoti Klientai, atlikdami pirkimus, gauna taškus Lojalumo programoje. Surinktų taškų kiekis priklauso nuo pateikto užsakymo vertės. Išsamios dalyvavimo sąlygos pateiktos svetainėje www.3mk.lt/club.

4. Kainos ir mokėjimas

4.1. Parduotuvės interneto svetainėje pateiktos produktų kainos yra bendrosios kainos (t. y. jose įskaičiuoti visi mokesčiai ir rinkliavos, įskaitant PVM) ir išreikštos Lenkijos zlotais (PLN).

 

4.2. Parduotuvės svetainėje nurodytos prekių kainos neapima pristatymo išlaidų, apie kurias kalbama šių Taisyklių 5 punkte.

 

4.3. Įpareigojanti ir galutinė kaina yra ta, kuri galioja Klientui pateikiant užsakymą.

 

4.4. Apmokėjimas už užsakytas prekes gali būti atliekamas šiais būdais: banko pavedimu per 7 dienas; momentiniu pavedimu per Tpay sistemą (internetinių mokėjimų paslaugas teikia „Krajowy Integrator Płatności S.A.”).

 

4.5. Visoms Parduotuvėje užsakytoms prekėms išrašomos PVM sąskaitos faktūros elektronine forma.

 

4.6. Visoms Parduotuvėje užsakytoms prekėms išrašomos ir pateikiamos PVM sąskaitos faktūros elektronine forma. Klientas sutinka su šiame punkte nurodytu buhalterinių dokumentų (sąskaitų, kvitų) išrašymo ir pateikimo būdu, susijusiu su pateiktu užsakymu.

5. Pristatymas

5.1. Produkto pristatymas Klientui yra mokamas, nebent pardavimo sutartyje numatyta kitaip arba Klientas pats organizuoja transportą.

 

5.2. Produkto pristatymo išlaidos (įskaitant transportavimo, pristatymo ir pašto paslaugų mokesčius) nurodomos Klientui užsakymo pateikimo metu, taip pat tuo momentu, kai Klientas išreiškia valią sudaryti pardavimo sutartį. Informacija taip pat pateikiama Parduotuvės interneto svetainėje www.3mk.lt skiltyje „Pristatymo variantai“. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Galutinė užsakymo kaina, apimanti produkto kainą ir pristatymo išlaidas, rodoma užsakymo suvestinėje.

 

5.3. Kliento užsakyti produktai pristatomi adresu, nurodytu užsakymo formoje, per kurjerių tarnybą arba Lenkijos paštą. Taip pat galima pasirinkti pristatymą į InPost paštomatą. Pristatymo būdą Klientas pasirenka pildydamas užsakymo formą.

 

5.4. Prekių pristatymas Lenkijos Respublikos teritorijoje vykdomas per šiuos vežėjus:

5.4.1. Poczta Polska S.A.;

5.4.2. InPost S.A.;

5.4.3. United Parcel Service, Inc. (UPS);

5.4.4. DPD Polska Sp. z o.o.;

5.4.5. Kiti vežėjai.

Pristatymas į kitas šalis vykdomas per:

5.4.6. Poczta Polska S.A.;

5.4.7. UPS International Shipment.

 

5.5. Užsakymo įvykdymo terminas yra iki 14 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Jei Klientas pasirenka apmokėjimą banko pavedimu arba mokėjimo kortele, užsakymo vykdymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai lėšos įskaitomos į Pardavėjo banko sąskaitą arba atsiskaitymo sąskaitą.

 

5.6. Gavęs siuntą, Klientas turėtų, jei įmanoma, patikrinti siuntos būklę dalyvaujant pristatymo darbuotojui. Pastebėjus siuntos pažeidimų, rekomenduojama, jei tai įmanoma, atsisakyti ją priimti arba surašyti su pristatymo darbuotoju protokolą, kuriame būtų aprašyta siuntos būklė ir pažeidimo aplinkybės. Tai labai palengvins galimą pretenzijų nagrinėjimo procesą.

 

5.7. Nepaimta užsakymo siunta su apmokėjimu pristatymo metu laikoma Kliento atsisakymu nuo sutarties.

6. Skundų nagrinėjimo tvarka

6. Skundų nagrinėjimo tvarka

6.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui produktą, atitinkantį sudarytą pirkimo–pardavimo sutartį.

 

6.2. Nustačius, kad produktas neatitinka sutarties, Pardavėjas atsako vartotojų atžvilgiu pagal įstatyme numatytas taisykles dėl atsakomybės už prekių neatitikimą sutarčiai, nustatytas 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatyme (ypač pagal 43a straipsnį ir tolesnius). Pardavėjo atsakomybės pagrindas ir apimtis Pirkėjų, kurie nėra vartotojai, atžvilgiu, jei parduotas produktas turi fizinį ar teisinį trūkumą, nustatomi pagal Civilinio kodekso nuostatas.

 

6.3. Pardavimo sutartyse, kuriose Pirkėjas nėra vartotojas, maksimalia apimtimi, leidžiama pagal įstatymą, netaikomos Civilinio kodekso 556–576 straipsnių nuostatos.

 

6.4. Pirkėjas, kuris nėra vartotojas, privalo gavęs siuntą patikrinti, ar pakuotė nepažeista ir ar nėra kitų mechaninių pažeidimų. Pastebėjus pažeidimų, jie turėtų būti aprašyti žalos protokole, kurį patvirtina pristatymo darbuotojas (ar panašiame dokumente). Atitinkamos formos yra pas kurjerius. Protokolas turi būti pasirašytas kurjerio, o jo kopija išsiųsta Pardavėjui raštu. Skundai dėl pažeidimų transportavimo metu bus nagrinėjami tik pateikus žalos protokolą. Ši nuostata netaikoma vartotojams – jų skundai nagrinėjami nepriklausomai nuo to, ar protokolas buvo surašytas.

 

6.5. Skunde turi būti bent:

6.5.1. Pirkėjo identifikacija ir kontaktiniai duomenys (adresas arba el. paštas);

6.5.2. Skundžiamo produkto identifikacija;

6.5.3. Informacija apie skundo priežastį, įskaitant trūkumą ar neatitikimą sutarčiai;

6.5.4. Pirkėjo reikalavimas – produkto pataisymas, pakeitimas, kainos sumažinimas arba sutarties atsisakymas.

 

6.6. Skundai gali būti teikiami:

6.6.1. Raštu, adresu nurodytu 1.1 punkte;

6.6.2. Elektroniniu paštu adresu: store@3mk.global

 

6.7. Pardavėjas į skundą atsako per 14 (keturiolika) dienų nuo jo gavimo ir informuoja Pirkėją apie tolesnį nagrinėjimo būdą. Pardavėjas stengiasi nagrinėti skundus be nepagrįsto delsimo.

 

6.8. Jei vartotojas per 14 dienų nuo skundo gavimo negauna sprendimo, laikoma, kad Pardavėjas pripažino skundą pagrįstu. Ši taisyklė netaikoma asmenims, kurie nėra vartotojai.

 

6.9. Skundo nagrinėjimo metu Pardavėjas gali paprašyti papildomų paaiškinimų, dokumentų ar aplinkybių patikslinimo.

 

6.10. Pardavėjas suteikia garantiją Sklepe parduodamiems produktams iki 24 mėnesių laikotarpiui. Garantija netrukdo ir neapriboja Pirkėjo teisių, kylančių iš Pardavėjo atsakomybės už trūkumus pagal įstatymą. Pardavėjas gali nustatyti papildomas garantijos sąlygas ar apribojimus konkretiems produktams.

 

6.11. Jei produktas neatitinka sutarties, Pardavėjas atsako pagal Vartotojų teisių įstatymą (43a straipsnis ir tolesni).

 

6.12. Jei produktas neatitinka sutarties, vartotojas gali reikalauti jo pataisymo arba pakeitimo. Jei tai neįmanoma ar sukeltų neproporcingų išlaidų Pardavėjui, jis gali:

6.12.1. pakeisti produktą, jei vartotojas prašė pataisyti, arba

6.12.2. pataisyti produktą, jei vartotojas prašė pakeisti.

 

6.13. Jei nei pataisyti, nei pakeisti neįmanoma arba tai per brangu, Pardavėjas gali atsisakyti atkurti atitikimą. Tada vartotojas gali pareikšti reikalavimą dėl kainos sumažinimo arba sutarties atsisakymo.

 

6.14. Pardavėjas turi pataisyti arba pakeisti produktą per pagrįstą laiką nuo pranešimo gavimo, be nepagrįsto nepatogumo vartotojui. Visas išlaidas padengia Pardavėjas.

 

6.15. Vartotojas turi perduoti produktą Pardavėjui, o šis jį paima savo sąskaita.

 

6.16. Vartotojas gali pareikšti pretenziją dėl kainos sumažinimo arba sutarties atsisakymo, jei:

– Pardavėjas atsisakė atkurti atitikimą;

– Pardavėjas to nepadarė laiku;

– neatitikimas išlieka po bandymų jį pašalinti;

– neatitikimas yra esminis;

– akivaizdu, kad Pardavėjas negalės pašalinti neatitikimo.

 

6.17. Kaina sumažinama proporcingai produkto vertės neatitikimui sutarties sąlygoms.

 

6.18. Pardavėjas grąžina vartotojui sumažintos kainos skirtumą per 14 dienų nuo atitinkamo pareiškimo gavimo.

 

6.19. Vartotojas negali nutraukti sutarties, jei produkto neatitikimas yra nereikšmingas.

 

6.20. Nutraukus sutartį, vartotojas privalo grąžinti produktą Pardavėjui jo sąskaita, o Pardavėjas grąžina sumokėtą kainą per 14 dienų nuo produkto ar įrodymo apie jo išsiuntimą gavimo.

 

6.21. Jei neatitikimas susijęs tik su kai kuriais produktais, vartotojas gali nutraukti sutartį tik dėl jų arba kitų kartu įsigytų prekių, jei negalima tikėtis, kad jis sutiks pasilikti tik tinkamus produktus.

 

6.22. Grąžinimas atliekamas tokiu pačiu būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas, nebent vartotojas aiškiai sutinka su kitu, nemokamu būdu.

 

6.23. Pardavėjas atsako už produkto neatitikimą sutarties sąlygoms, egzistuojantį pristatymo metu ir paaiškėjusį per dvejus metus nuo pristatymo dienos.

 

6.24. Pardavėjas neatsako už produkto neatitikimą, jei vartotojas aiškiai buvo informuotas ir sutiko, kad tam tikra produkto savybė neatitinka sutarties reikalavimų.

7. Teisė atsisakyti sutarties

7. Teisė atsisakyti sutarties

7.1. Vartotojas, sudaręs nuotolinę sutartį per internetinę parduotuvę, turi teisę per 30 dienų nuo prekės gavimo atsisakyti sutarties be priežasties ir be papildomų išlaidų, išskyrus tas, kurios nurodytos 7.4, 7.5 ir 7.8 punktuose. Terminas skaičiuojamas nuo dienos, kai vartotojas arba jo nurodytas trečiasis asmuo (nevežėjas) gavo prekę. Informacija apie teisę atsisakyti sutarties, įskaitant jos įgyvendinimo būdą, terminus ir galimas išlaidas, pateikta **1 priede** prie šių taisyklių.

7.2. Vartotojas gali naudotis standartine sutarties atsisakymo forma, pateikta 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo priede, taip pat **2 priede** prie šių taisyklių, tačiau tai nėra privaloma.

7.3. Atsisakius sutarties, laikoma, kad sutartis nebuvo sudaryta. Jei vartotojas pateikė pasiūlymą prieš Pardavėjui jį priimant, pasiūlymas laikomas nebegaliojančiu.

7.4. Jei Klientas pasirinko kitą nei pigiausią Pardavėjo siūlomą pristatymo būdą, Pardavėjas neprivalo grąžinti papildomų pristatymo išlaidų.

7.5. Atsisakęs sutarties, Klientas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

7.6. Klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei ją naudojo daugiau, nei būtina jos pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

7.7. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma nuotolinėms sutartims, nurodytoms 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnyje, ypač šioms:

7.7.1. kai prekė yra pagaminta pagal vartotojo specifikaciją arba pritaikyta jo individualiems poreikiams;

7.7.2. kai prekė greitai genda arba turi trumpą tinkamumo vartoti terminą;

7.7.3. kai prekė pristatoma užplombuotoje pakuotėje, kurios po atidarymo negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;

7.7.4. kai prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio tampa neatskiriamai susijusios su kitomis prekėmis.

7.8. Jei Klientas paprašė pradėti paslaugos teikimą (jei tokia paslauga siūloma) prieš pasibaigiant atsisakymo terminui, jis privalo sumokėti Pardavėjui už suteiktas paslaugas proporcingai iki sutarties atsisakymo momento.

7.9. Klientas privalo tinkamai supakuoti grąžinamą prekę taip, kad būtų sumažinta jos pažeidimo transportavimo metu rizika.

8. Ne teismo tvarka nagrinėjami skundai ir reikalavimų pateikimas

8. Ne teismo tvarka nagrinėjami skundai ir reikalavimų pateikimas

8.1. Internetinės parduotuvės klientas, kuris yra vartotojas, turi šias galimybes pasinaudoti ne teismo tvarka sprendžiamais ginčų nagrinėjimo ir pretenzijų pateikimo būdais:

8.1.1. turi teisę kreiptis į nuolatinį vartotojų arbitražo teismą, veikiantį prie Prekybos inspekcijos, su prašymu išspręsti ginčą, kilusį iš sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties;

8.1.2. turi teisę kreiptis į atitinkamos vaivadijos Prekybos inspekcijos inspektorių su prašymu pradėti mediacijos procedūrą siekiant taikiai išspręsti ginčą su Pardavėju;

8.1.3. vartotojas gali gauti nemokamą pagalbą ginčo su Pardavėju klausimais pasinaudodamas nemokamomis paslaugomis, teikiamomis apygardos (miesto) vartotojų teisių ombudsmeno arba vartotojų teises ginančios visuomeninės organizacijos (pvz., Vartotojų federacija, Lenkijos vartotojų asociacija).

8.2. Išsami informacija apie vartotojo galimybes pasinaudoti ne teismo tvarka nagrinėjamais skundais ir reikalavimais bei apie prieigą prie šių procedūrų pateikiama apygardos (miesto) vartotojų teisių ombudsmenų biuruose ir jų interneto svetainėse, vartotojų teises ginančių visuomeninių organizacijų svetainėse, Prekybos inspekcijos regioniniuose skyriuose, taip pat Lenkijos Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos tinklalapyje: www.uokik.gov.pl.

8.3. Vadovaujantis 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 524/2013 dėl vartotojų ginčų sprendimo internetu (ODR) bei Direktyvos 2009/22/EB pakeitimu, Pardavėjas, būdamas ES teritorijoje registruotas verslo subjektas, kuris sudaro internetines pirkimo–pardavimo ar paslaugų sutartis, pateikia nuorodą į ODR (Online Dispute Resolution) platformą, skirtą ne teismo tvarka spręsti vartotojų ginčus: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Kontaktas su Pardavėju: pranešimas per formą.

9. Asmens duomenų apsauga

9.1. Pardavėjas tvarko savo Klientų asmens duomenis laikydamasis galiojančių teisės aktų, visų pirma – 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo bei kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas – BDAR).

 

9.2. Išsamios asmens duomenų tvarkymo taisyklės, taikomos internetinės parduotuvės klientams, pateiktos Parduotuvės privatumo politikoje, kurią galima rasti adresu: https://3mk.lt/privatumo-politika

10. Atsiliepimai internetinėje parduotuvėje

10.1. Klientas turi teisę savanoriškai ir nemokamai pateikti atsiliepimą apie internetinėje parduotuvėje atliktus pirkinius bei pačią Parduotuvę.
10.2. Pardavėjas po pirkimo Parduotuvėje išsiunčia Klientui el. laišką su prašymu:

10.2.1. pateikti atsiliepimą, kartu su nuoroda į internetinę formą, leidžiančią jį užpildyti – ši forma suteikia galimybę atsakyti į Pardavėjo klausimus, susijusius su pirkiniu, pateikti įvertinimą, aprašymą ir įkelti įsigyto produkto nuotrauką,

10.2.2. pateikti atsiliepimą, kartu su nuoroda į internetinę formą, leidžiančią jį užpildyti – ši forma suteikia galimybę atsakyti į Pardavėjo klausimus, susijusius su Parduotuve, ir pateikti savo aprašymą atsiliepimo forma.

 

10.3. Atsiliepimą gali pateikti tik tas Klientas, kuris iš tiesų atliko pirkimą Parduotuvėje.


10.4. Pateikti atsiliepimai skelbiami Parduotuvėje ir TrustMate.io profilyje.

 

10.5. Atsiliepimų pateikimas negali būti naudojamas neteisėtiems veiksmams, ypač veiksmams, sudarantiems nesąžiningos konkurencijos veiką Pardavėjo atžvilgiu, ar veiksmams, pažeidžiantiems Pardavėjo arba trečiųjų asmenų asmens teises, intelektinės nuosavybės teises ar kitus teisėtus interesus.

 

10.6. Draudžiama skelbti ar pavesti skelbti Parduotuvėje netikrus atsiliepimus.

 

10.7. Draudžiama sudaryti fiktyvias ar tariamas pirkimo–pardavimo sutartis, kurių tikslas – pateikti atsiliepimą.

 

10.8. Pardavėjas gali sieti atsiliepimo paskelbimą Parduotuvėje su jo išankstiniu patvirtinimu.

 

10.9. Paskelbtas atsiliepimas gali būti paslėptas arba pašalintas jo autoriaus arba Pardavėjo, ypač tuo atveju, kai atsiliepimas arba Kliento veiksmai pažeidžia šį Reglamentą ar galiojančius teisės aktus. Pardavėjas turi teisę sustabdyti ar panaikinti Kliento paskyrą, jei jis pateikia atsiliepimus, pažeidžiančius šio 10 skyriaus nuostatas. Pardavėjas taip pat gali imtis kitų veiksmų atsiliepimų ar juos pateikiančių naudotojų atžvilgiu – kaip aprašyta 11.4 punkte.

11. Turinys moderavimas

11.1. Naudojantis Parduotuve ir kitomis Pardavėjo teikiamomis elektroninėmis paslaugomis draudžiama pateikti neteisėtą turinį, informaciją, kuri pažeidžia trečiųjų asmenų asmens teises ar autorių teises, taip pat turinį, kuris bet kokiu būdu pažeidžia galiojančias socialines ar moralines normas arba interneto elgesio taisykles (netiketą). Ypač draudžiama:

11.1.1. skelbti necenzūrinį turinį ar keiksmažodžius, arba turinį, visuotinai laikomą įžeidžiančiu;

11.1.2. skelbti turinį, pažeidžiantį trečiųjų asmenų intelektinės nuosavybės teises, įskaitant autorių ar pramoninės nuosavybės teises;

11.1.3. skelbti ar naudoti trečiųjų asmenų asmens duomenis ar atvaizdus be jų sutikimo;

11.1.4. pateikti kenkėjišką programinę įrangą ar turinį, galintį paveikti Parduotuvės veikimą;

11.1.5. skelbti turinį, kuris kenkia Pardavėjo ar trečiųjų asmenų reputacijai ar geram vardui;

11.1.6. vykdyti nepageidaujamų pranešimų (spam) veiklą ar kitus nesąžiningos konkurencijos veiksmus;

11.1.7. propaguoti totalitarinius režimus, jų simboliką, skatinti neapykantą, smurtą ar nusikalstamas veikas;

11.1.8. skelbti turinį, kuris žemina, šmeižia ar diskriminuoja žmonių grupes ar asmenis dėl jų lyties, seksualinės orientacijos, tautybės, rasės, etninės kilmės ar tikėjimo;

11.1.9. skelbti turinį, propaguojantį narkotikų ar psichoaktyvių medžiagų vartojimą, alkoholio ar azartinių lošimų piktnaudžiavimą ar kitokį neteisėtą elgesį;

11.1.10. skelbti turinį, nesusijusį su Parduotuvės tematika;

11.1.11. skelbti turinį, skirtą konkuruojančiai veiklai su Parduotuve vykdyti;

11.1.12. skelbti turinį, susijusį su neleistina reklama ar rinkodara;

11.1.13. skelbti reklamas ar informaciją apie produktų, paslaugų, projektų ar aukų rinkimo veiklą;

11.1.14. skelbti turinį, siekiant apgauti ar išvilioti lėšas iš vartotojų;

11.1.15. skelbti turinį, prieštaraujantį įstatymams;

11.1.16. skelbti nuorodas ar nukreipimus į svetaines ar failus, kuriuose yra aukščiau minėtas turinys.

11.2. Neteisėtu turiniu laikoma informacija, kuri pati savaime ar susijusi su kokia nors veikla, įskaitant produktų pardavimą ar paslaugų teikimą, neatitinka ES teisės ar bet kurios valstybės narės teisės, suderintos su ES teise.

11.3. Vartotojas atsako už turinį, kurį paskelbia Parduotuvėje.

11.4. Pardavėjas gali moderuoti neteisėtą ar šias Taisykles pažeidžiantį turinį, įskaitant šiuos veiksmus:

11.4.1. atsisakymą paskelbti turinį,

11.4.2. turinio pašalinimą,

11.4.3. prieigos prie turinio apribojimą,

11.4.4. dalies ar viso turinio paslėpimą,

11.4.5. turinio pozicijos sumažinimą paieškos rezultatuose,

11.4.6. tam tikros paslaugos teikimo sustabdymą,

11.4.7. paslaugos teikimo nutraukimą,

11.4.8. vartotojo paskyros sustabdymą,

11.4.9. vartotojo paskyros uždarymą,

11.4.10. kitus veiksmus, turinčius įtakos turinio prieinamumui ar matomumui.

11.5. Vartotojas, manantis, kad Parduotuvėje paskelbtas turinys yra neteisėtas arba pažeidžia Taisykles, gali pranešti apie tai Pardavėjui.

11.6. Pranešime, nurodytame 11.5 punkte, turi būti pateikta bent ši informacija:

11.6.1. priežastys, dėl kurių vartotojas mano, kad turinys yra neteisėtas arba prieštarauja Taisyklėms;

11.6.2. tiksli elektroninė turinio vieta (pvz., URL) arba kita informacija, leidžianti jį identifikuoti;

11.6.3. vartotojo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė arba įmonės pavadinimas bei el. paštas).

11.7. Jei pranešime pateikti elektroniniai kontaktiniai duomenys – Pardavėjas be nepagrįsto delsimo patvirtins pranešimo gavimą el. paštu.

11.8. Per turinio tikrinimo procesą Pardavėjas gali paprašyti papildomos informacijos ar dokumentų.

11.9. Pardavėjas išnagrinėja pranešimą be nepagrįsto delsimo ir priima sprendimą dėl atitinkamo turinio per 14 dienų nuo pilno pranešimo gavimo.

11.10. Pardavėjo sprendimas gali būti – palikti turinį nepakeistą arba imtis moderavimo veiksmų, nurodytų 11.4 punkte.

11.11. Vartotojas turi teisę pateikti apeliaciją dėl sprendimo per 14 dienų nuo sprendimo gavimo, kartu pateikdamas paaiškinimą.

11.12. Pardavėjas išnagrinėja apeliaciją per 14 dienų nuo jos gavimo ir informuoja vartotoją apie sprendimą. Dėl šio sprendimo papildoma apeliacija Pardavėjui neteikiama.

12. Galutinės nuostatos

12.1. Pardavėjas gerbia visas vartotojų teises, numatytas galiojančiuose teisės aktuose, ypač 2014 m. gegužės 30 d. Lenkijos įstatyme dėl vartotojų teisių. Todėl šio Reglamento nuostatos nėra skirtos panaikinti ar apriboti vartotojų teisių, numatytų teisės aktuose. Bet kokios abejonės aiškinamos vartotojų, besinaudojančių Parduotuve, naudai. Nuostatos, mažiau palankios vartotojui nei nurodytos minėtame įstatyme, laikomos negaliojančiomis, o jų vietoje taikomos atitinkamos įstatymo nuostatos.

 

12.2. Reglamentas gali būti pakeistas dėl svarbių priežasčių, ypač pasikeitus teisės aktams. Jei pagal Reglamentą sudarytos ilgalaikės sutartys, pakeistas Reglamentas įsigalioja Klientui tik tuo atveju, jei laikomasi Civilinio kodekso 384 ir 384¹ straipsnių reikalavimų – t. y. Klientas buvo tinkamai informuotas apie pakeitimus ir neatsisakė sutarties per 14 dienų nuo pranešimo gavimo. Jei pagal Reglamentą sudarytos vienkartinės sutartys, pakeitimai jokiu būdu nepažeidžia Klientų teisių, įgytų iki pakeitimų įsigaliojimo dienos.

 

12.3. Prie Reglamento pridedami priedai:

12.3.1. Pranešimas apie teisę atsisakyti sutarties,

12.3.2. Sutarties atsisakymo formos pavyzdys,

12.3.3. Lojalumo programos nuostatai.

Šie priedai yra neatskiriama Reglamento dalis.

 

12.4. Klausimams, nenumatytiems šiame Reglamente, taikomos Lenkijos civilinio kodekso, kitų taikomų Lenkijos teisės aktų bei Europos Sąjungos teisės, ypač BDAR (Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679, 2016 m. balandžio 27 d.) dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis, nuostatos.

 

12.5. Reglamentas įsigalioja nuo 2024 m. rugpjūčio 1 d.